NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Lärt mig gå

Kategori: EVERYTHING

Tjenare alla söta!

Idag har jag coh Therésa varit och shoppat, sweet! Kom hem med några linnen, en halsduk (är galen i sånt), nagellack, en t-shirt och ett par klackskor (Therésas). Jag fick Therésas fina klackskor idag för hon köpte nya svarta snygga KLACKSKOR!! Men det var jag som tvinga på henne dom, hehe... Väldigt duktig på sånt. Men dagen har varit rolig. Men när vi skulle åka till Kista hade jag tagit fel busskort så kom inte in på bussen, så blev RÄTT galen!! Men så är jag. Men annars har dagen varit roligt!

När vi skulle åka och lämna Therésa och lillebror till daddy så såg jag två killar som jag tycker är GRYMT söta! Så när jag såg ena killen blev jag så chockad så jag började skrika "OMG, det var ........! Fyfan vad SÖT han är!" Så, så satt jag och sa ett bra tag i bilen, haha.   

Nu ska jag måla min naglar och äta vindruvor som mamma köpte till mig! Och lyssna på Mohombi - MoveMeant, Grym skiva!

Pussar Felicia

Ps. Bilder från igår kommer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: