NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

klaaaara är awesome!!!

Kategori:

Min lördagkväll har varit AWESOME!!! Kärlek till just denna lördag!

Klara smsade mig i morse och undrade om vi kunde hitta på något, men skulle ju till Siggefora över dan så det gick inte då. Men vi bestämde att jag skulle skicka ett sms när jag var påväg hem, så jag gjorde de! Så nu har jag precis kommit hem från en lyckad rolig film/snack kväll, kärlek till KLARA!

Det var första gången vi var själva så det var väldigt mysigt att få lära känna henne lite bättre, och det visade sig att hon är en grymt rolig tjej som har precis samma K...problem som mig själv, hehe..... vi är lite lika om man tänker på de sättet. Men iallafall, vi hyrde en film "I am number four" en väldigt bra, läskig film, köpte massvis med GODIS (är det lördag så är det) och bara snacka under och efter filmen. Gud att man kan ha så roligt! Det är VÄLDIGT coooooolt!
Men jag och Klara ska vara igen nu på tisdag, kärlek till det! Då ska man följa med henne till hennes fotbollsträning, jag lovar att jag kommer känna mig jätte dålig. Jag kommer ju bara sitter och kolla på medans alla andra springer rumpan av sig! Men det ska bli kul! Men det är på tisdag så får hålla ut! Hehe...

Imorgon blire sova och läxor!!

Godnatt!

Pussar Felicia



Klara och "I AM NUMBER FOUR"



Jag och och "I AM NUMBER FOUR"



Vårt mys mys!

Kommentarer

  • Klara säger:

    Åh Felicia, du är fucking underbar! See ya imorrn, då vi ska flumma av oss. All kärlek till dig!

    2011-09-19 | 23:30:18

Kommentera inlägget här: