NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

kiss and tell

Kategori: GUEST BLOG

Idag vaknade jag av att folk började ringa mig klockan 9, vad är det för stil liksom! Men eftersom att det bara var lilla Felicia som ringde så ignonerade jag och försökte somna om, snäll som man är.

Idag kommer det bli en promenad till morfar för att jobba lite, men innan dess så ska jag kolla lite på Gossip Girl. Nu när jag tänker efter så var det riktigt länge sen jag kollade på det, hemskt!

Jag vet att Felicia är hemma hos mormor och morfar och jag vet även att hon är "dödssjuk" så man får hoppas att hon inte smittar mig. Jag orkar inte vara/bli sjuk, so not fashion haha!  

Puss Theresa

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Då tänker jag säga 1 sak! Det var DU som smitta mig, så jag kan inte smitta dig ! :)

    2011-09-13 | 15:50:58

Kommentera inlägget här: