NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

jag ber, snälla va tyst!!

Kategori: EVERYTHING

Försöker sova men lyckas inte så bra, för om jag ska kunna sova ska de vara fett med tyst. Men just nu hör man min morfar snarka, och jag sover ändå i ett annat rum! Så hur kan jag höra honom egentligen? Hur högt får man lov att snarka! Shit, blir ju galen nu. SUCK !!!!! Verkligen MEGA suck!!

Skickade ett sms till mamma just: "Man hör din pappa snarka genom väggen -.-"
Svar: jag vet, det hörde jag jämt. Sov gott"

Hahahaha... Så är inte ensam iallafall, puss på de! 

Tycker fett synd om min kusin Oliwer som sover bredvid honom, undra om han sover? Vem vet, får fråga honom imorgon.

Nu ska jag försöka sova! 

God Natt

Pussar Felicia 

 

Jag och Oliwer i somras! Och Tim i bakgrunden!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: