NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Idol VS Sol, fest och oroliga föräldrar

Kategori: EVERYTHING

Hej hej!

Idag har jag inte bloggat en ända gång, förlåt!

Men min dag har inte varit så intressant. Jag har bråkat med lillebror, varit hemma hos min mormor och morfar för Theresa jobbar där så ville kolla på när hon gjorde de, men jag kollade på ett litet tag sen la jag mig i en massagesstol, sköööööönt! Sen har jag varit hemma hos pappa och gjort ingenting, haha... Jo, vi åt pizza hemma hos honom, mums! Men vi åt utan pappa för han jobbade sent, stackarn! Men honom får jag träffa på SÖNDAG! Och hela nästa vecka kommer jag spendera med pappa, det kommer bli sjukt kul, hoppas jag!
Så, så har min dag sätt ut! Var den så intressant? Hehe...!!

Nu ska jag vänta tills klockan blir 8, för då kommer Idol och Sol, fest och oroliga föräldrar, så vet inte vad jag ska kolla på! Men det märker jag!

Fick just ett sms från någon, så ska kolla det nu!

Pussar Felicia



Såhär kul kan jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: