NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Hemma själv! Bra? Dåligt?

Kategori: EVERYTHING

Kom just från affären med mamma och Jenny, vi har nämligen varit och stor handlat, hehe... Som vanligt!

Vad har Felicia gjort idag då?
jo, jag har varit hemma hos pappa och gjort ingenting. Jo kollat på gossip Girl, men aa... Man har också åkt hem till mamma idag, då kom man till ett tomt hus, men det var bara för dom var på Ikea, men de spelande ingen roll, alltid lite skönt att vara hemma själv, men INTE alltid. Kan nämligen tycka det är obehagligt att vara hemma själv, hehe..!!

Juste min hårddisk är trasig så har inte lika många bilder längre, men stå ut, mina bilder kommer komma snart!

Men nu ska jag faktiskt ta bort mitt smink och lägga mig i sängen och läsa tror jag!

Godnatt alla!

Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: