NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Grisen Felicia

Kategori: EVERYTHING

YAY!! Jag orkarde genom hela so:n är så stolt över mig själv nu, men har fortfarande den "svår delen" kvar, men den gör jag förhopplingsvis klar imorgon på so lektionen.  

Just nu sitter jag och väntar tills mitt nagellack håller på att torka! Det tar lite tid det men det är bara att vänta! Kom på att maten är snart klar och jag har precis målat naglarna så det kanske inte var de bästa, eller hur? Menmen...!!

Idag när jag satt och gjorde so:n märkte jag att jag hade spilt smoothie på min tröja och mina byxor, hur skillad får man lov att bli? Hallå Felicia, du är faktiskt 15 år gammal, du ska väl kunna dricka en smoothie normalt? Eller? Hehe... tydligen kan jag ju inte de! Men det är många som säger att jag är familjens gris men jag brukar inte hålla med om det, jag tycker det är lillebror som är grisen! Hehe.... Han får skiten.

Pussar Felicia

Ps. Min mobil är normal igen, fett med glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: