NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Den rätte för mig..... är du!

Kategori: EVERYTHING

När vi skulle åka och lämna en väska till min mammas kompis (lång historia) vid båtterminalen, så såg vi ett gäng Bandidos. Och jag visste inte vilka dom var först så jag gav dom värsta blickarna, men det gjorde jag BARA för dom kollade konstigt, hehe...!
Men senare så märkte jag att dom hade likadana jackor så jag sa till mamma
F "Gud, kolla vad töntigt, dom har likadana jackor, hahah....!" Och då sa hon
M "Men dom är ett kriminellt gäng, så man ska passa sig för dom!"
F "Jaha, så om jag skulle gå ut och börja mucka med dom skulle dom slå ner mig?!"
M "Nä, dom hade tagit reda på vem du var och gjort de jobbigt för dig senare!"
F"Ojdå!"
När man fick reda på vad dom var så blev man lite rädda för dom!  

Men när vi hade lämnat väskan så fick mamma en liten "present" av Tina (mammas kompis) och där i låg en godis kista, så den tog jag och Theresa men vi tror den var till lillbror så han fick den senare efter ett bråk jag och han hade om kistan, vad gör man inte för godis? Hehe... Men det slutade med att han vann kistan. Sånt är livet!  

Pussar Felicia





Kommentarer


Kommentera inlägget här: