NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

borr borr borr

Kategori: GUEST BLOG

Jag vet inte om ni hör allt borrande men det gör jag! Tydligen så håller någon granne på att borra för fullt där nere, inte alls kul.

Sitter och kollar på Ellen DeGeneres show och det var precis en nobody där som inte kunde gå i högklackat. Asså snälla vännen stå rakt, böj inte på knäna! Jag satt nästan och skämdes för hennes skull, poor girl.

Snart ska jag börja fixa iordning mig, ska ju till mormor och morfar för att jobba lite och bara vara lite med min mormor. Jag brukade vara mormors största fan men nu för tiden är jag aldrig där, har tydligen växt ifrån henne, sad times.

Jag känner att jag behöver uppdatera min skivsamling, snälla Gud kan du skicka ner lite Cd-skivor till mig?

Puss Theresa









Kommentarer


Kommentera inlägget här: