NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Betyder det något?

Kategori: EVERYTHING

Idag invingde jag mina klackar. Vilket ledde till ont i fötterna efter men ska man vara fin så får man lida pin, eller något sånt är de!

Idag har skolan varit OKEJ som vanligt! Har varit lite små trött men har tagit mig igenom hela dagen iallafall. Idag fick jag tillbaka min prao-plats lapp, där det står tider jag börjar och sånt när jag ska praoa. Jag ska börja 10 varje dag och sluta 15, vilka sweetiga tider! LOVE IT!!! Vi har prao i 2v. Men jag ska bara praoa 1v på "Rost och Russin" så andra veckan ska jag praoa med daddy, asvaltera! coooolt!

När jag kom hem idag så åker SÅKLART .......... förbi, OMG! Vilken skönhet han är! Skulle kunna äta upp honom! nä, skoja lite. Men han åkte förbi med hans moppe, han skulle hämta upp någon kompis. Alltså betyder det något eller? För nu på 2 dagar har jag sätt TRE snygga killar som går på gymnasiet, vilket är såååååååå hett! Tänkt om det betyder det något, vem vet! Jag tror det betyder något. Kanske att jag kommer få pojkvän snart, det skulle INTE sitta Fel ska jag säga!

Nu ska jag städa mitt skitiga rum från grunden. Dammsuga, damma, torka damm/golv, byta påslakan och jaa, allt! Ska bli mysigt!

Senare idag ska man åka och handla med mamma, ska försöka få hem något gott! Är lite sugen på något.

Men nä, nu ska jag börja städa mitt rum!

Pussar Felicia


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: