NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Felicia Klara power!

Kategori: EVERYTHING

Hej alla mina små älsklingar!

Idag har Felicia och Klara varit jätte duktiga! Vi har varit ute och sprungit! Ojojoj.... vad duktiga vi är! Så nu har jag och Klara bestämt att vi ska börja springa/simma VARJE tisdag! YES, men jag ska även börja springa/gå själv! Vilket brukar gå sådär, behöver någon som tjatar på mig, haha!!

Men har precis pratat med Madeleine, hon vill att jag fixar någon fin profilbild till henne, och klart jag fixar det! Pusss på de!!

Igår mådde jag inte så bra, men det blev bättre efter några sms! Det är skönt att veta att man kan smsa dig när man är ledsen! Kärlek till det!

Nu ska jag duscha, göra lite matte och måla mina naglar! YEAH!

Pussar Felicia



efter vår runda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: