NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Leker för fullt!

Kategori:

Hej hej!

Nu är jag hos min pappa, fick reda på att vi ska ÅKA klockan 5 imorgon bitti, say what! Får gå upp typ kvart över 4, kul jul! Men ser faktiskt framemot de!

Okej, så fikat idag blev väldigt lyckat, men bara för Malin kom hem till mig, hehe...! Vi hade de en väldigt trevlig/rolig stund! Vi körde Monopol och typ någon namnlek eller vad man nu kan kalla de, haha... Men ska försöka förklara. Okej, så om Malin säger ett ord t.ex. snygg, då ska jag eller Theresa (hon var också med oss) säga ett ord som börjar på G, för snygg slutar ju på G. Så, så satt vi ett väldigt bra tag och lekte, haha... Var väldigt roligt! Verkligen kärlek på det alltså!
Det kanske låter JÄTTETRÅKIGT, men det var JÄTTEKUL! Haha....!!

Nu ska jag faktiskt läsa och sen SOVA! Är verkligen Aptrött, haha..!!

Om min bloggapp fungerar imorgon kommer jag blogga under dagen, annars kommer det säkert bli att jag får blogga på kvällen när jag kommer hem.

Sov gott!

Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: