NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Förlåt

Kategori: EVERYTHING

Goddag!

Jag har inte bloggat på ett bra tag, eller vad är det? Typ 2 dagar?
men ärligt så orkar jag inte. Jag vet inte varför men det är bara så! Ledsen, jag ska bli bättre. LOVAR!

Min helg då.
Igår åkte jag och Theresa till Sollentuna för att köpa nya klackar till henne. När vi kom dit så hitta vi inga skor så vi åkte till Kista istället. Men vi hitta inga där heller, så vi åkte tillbaka till Sollentuna, och där hitta vi några skor, yay! Och snacka om att jag hade ont i mina fötter, hahha..!!

Idag har vi haft släktkalas för mamma och Theresa, det var jätte roligt att får träffa alla! Jag har världens sötaste kusiner. Jag tror seriöst inte man kan vara sötare? hahah

Men nu ska jag gå och sova!
Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: