NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Skön lördag

Kategori: EVERYTHING

Idag har familjen Leinonen och Hessler fin besök av mammas storebror och min kusin Oliwer! Mysigt värre.

Senare idag ska mamma, Tommy och lillebror åka hem till min moster, så vi kommer få huset för oss själva ikväll! Sweeeet. Så det blir pizza för mig och Theresa ikväll, hyrda filmer och GODIS! Nu snackar vi tjejkväll eller syskonkväll, haha...!!

Jag och Theresa har varit ute och gått lite idag, och snacka om bra väder! Vi tog lite foton, men inte alls många. Vi pratade mest om allt och alla, så vi glömde bort kameran, hehe..!!

Alltså jag laddade ner Wordfeud igår och nu är jag fast! Jag och Theresa satt med spelet till typ halv två igår natt, snacka om besatta!

Men nu blir det åka till Maxi och köpa godis och hyra film till ikväll, gosigt!

Pussar Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: