NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

One Tree Hill

Kategori: EVERYTHING

Jag kollar just nu på OTH, vilket är den BÄSTA serien som finns, älska OTH!!
Men iallafall kan dom komma med fina citat eller meningar, så tänkte bjuda på några så ni fattar!

Första:
"Vill du bli min första flickvän?
Ja. Nej. Kanske"

Andra:
Du kanske inte är intresserad av henne men du gillar att hon är intresserad.

Och tredje:

"Han kanske inte är den rätte för dig"
"Men jag tror jag är den rätte för honom!"

Visst är dom gulliga?
Man tycker ju att vissa passar in på en själv. Juste det där med "Vill du bli min första flickvän?" Är ju bara för gulligt, tänkt att man gjorde så när man var liten, nuförtiden är det lite mer komplicerat, haha...!!
Jag tyckte det iallafall var fina citat eller meningar!

Gosiga kramar Felicia





Vart är min pojkvän någonstans?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: