NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

One Tree Hill

Kategori: EVERYTHING

Hej på er!

Idag blir det en sån här dag då man inte gör någonting, typ bara ligger i sängen och kollar på OTH, men det är skönt det med!
Men om jag ska vara ärlig så måste jag nog gå ut och röra på mig, så inte min rygg blir så stel, och det suger! För jag verkligen inte orkar fixa i ordning mig och gå ut. Men vädret är ju ändå ganska skönt eller det ser skönt ut, hehe... så ska nog vara duktig och fixa i ordning mig!
Så, så kommer väl min dag se ut. Vila och kolla på OTH, och kanske gå ut!

Men det skulle vara skönt om man åkte någonstans idag, typ Kista eller något. Så ska kolla med Theresa, men hon passar lillebror denna vecka så det suger!

Kramar Felicia



Åååå.... typ rastlös!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: