NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Lite svar!

Kategori: EVERYTHING

Ditt fullständiga namn? Felicia Julia Le….
Hur Lång är du? 1,65
Ögonfärg? Blågrön

Spelar du något instrument? Nopp
Dina första tankar när du vaknar? Vad är klockan?
Vart befinner du dig just nu? Mitt rum
Biter du på naglarna? Nopp, varför skulle jag?

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? De du.
Har du några husdjur? Nopp
Är du singel? Ja. Nej. Kanske

Vem är snyggast? Beror på vem vi snackar om!
Vem vet mest om dig? Ingen!
Vad vill du ha just nu? Chips!!!
Rädd för? Insekter
Din första riktiga kärlek? En kille!

McDonalds eller Burgerking? McDonalds
Sjunger du? Just nu? Nej!
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? Vem vet
Kommer du överens med dina föräldrar? Jadå
din hårfärg? mörkblond
Vad ska du göra i morgon? Sova!!

Skor du hade på dig idag? Uggs
Vad sover du i? Min säng?
Snygg färg? Grön

Favoritårstid? Sommaren
Favoritmat och dryck? Tacos, Pepsi
Hur svarar du i telefonen hemma? Svarar aldrig!
Vad är du sugen på nu? Har inte jag redan svarat på den?

Hur svarar du i mobilen? Som alla andra.
Sov du ensam inatt? Japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov?
Vad var det senaste någon sa till dig? Hejdå.
Druckit idag? Alltid!
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt
Godaste glassmaken? Choklad
Drömmer du mardrömmar? Inte vad jag vet
Favoritklädsel? Jeans

Favorit godis? Choklad
Hur många kuddar sover du med? 4st
Längtar du mest efter just nu? Hemligt…
Vem har vart din räddning idag? Idag? Jag vet inte

Vad luktar det nu om du sniffar lite? Gott
Saknar du någon just nu? Japp
Vill du ha barn? Kanske
Är det någonting som är stressigt? Skolan

Längtar du till din nästa födelsedag? Men ja, vem gör inte det?
Är du blyg? Nä, inte vad jag tycker
Vad gör du just nu? Det här?
Tycker du att du har fin dialekt? Har jag en dialekt?
Tycker du om snö? Nja, fungerar väl
Vad gör du om 10 minuter? Det får jag se om 10 min

Hur mår du nu? Okej.
Vad är din önskan just nu? Att chipset fanns
Har du något speciellt citat? ”Sweet"
Vad lever du på? Va? Mat? Eller va?
Vad gör du om 5 år? Ja, inte vet jag!
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Det vill du allt veta.

Så kul har jag just nu! Vilket inte är kul!
Men ska fixa i ordning mig för sängen sen ta mina mediciner sen sova!

Godnatt
Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: