NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Lite hjälp kanske?

Kategori: EVERYTHING

Tjena mitt bena!

Livet leker inte med mig idag. Ryggen värker, jag måste röra på mig, jag går på smärtstillande, trodde det skulle hjälpa bättre, men nej nej! Men annars mår jag väl bra, bara väldigt trött och spyfärdig, mysigt eller hur?
Maten är snart klar, så det är ju typ nice!
Juste ikväll kl. 21.30 kommer 17 Again, yeah! Den måste jag se, får hoppas jag är vaken då, hihihih!

När jag och Theresa var ute och gick, gick vi i MIN takt vilket var väldigt sakta, hehe... men så är det om man är handikappad, hehe...!!

På affären idag såg man två 8:or från skolan som stod och viska och kolla på mig, moget! Verkligen MOGET!!! Men det var säkert bara det som hände igår, det där med ambulansen och det! Eller?
Men orkar inte direkt bry mig! Heheh.....

Kramar Felicia



Jag och big sister!



Jag, hhihih!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: