NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Leker med maten istället för att äta den!

Kategori: EVERYTHING

hey ya guys!

Kom precis hem från skolan! Klart man typ ramla när bussen börja åka, jag är så klumpig. Idrotten idag var så jävla rolig! Vi körde spökboll (och nä, man blir aldrig förliten för de!), och vi tjejer vannn!!!! Tror jag? hahha...! Men i mitt huvud gjorde vi det!

Jag har världens magont, men jag får skylla mig själv. För åt något jag inte får äta på lunchen idag, hahha!!!
Men imorgon har vi matteprov, önska mig lycka till! Så nu är det bara att börja plugga! Så bloggar senare sen!

Pussar Felicia



Så mogna är jag och Madeleine, vi leker med maten istället för att äta den!



Så kul hade jag innan idrotten, en taggad Felicia!
Ps. Jag har inte gjort det som är på spegeln.



Min läxhög! Visst ser det kul ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: