NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

KOMMER VI KOMMA HEM FÖRE TOMTEN?

Kategori: EVERYTHING

GOD MORGON ALLA LYCKOKAKOR!!!!

Just nu ligger ni väl och sover i era SKÖNA och VARMA sängar, medans jag är uppe. Men jag vet inte riktigt om mina ögon är på samma nivå som min kropp. Mina ögon vill nämligen stänga sig och sova medans min kropp vill vara vaken, konstigt det där!
Så bli inte förvånad om det står något konstigt lite här och där, för då kan jag skylla på mina ögon, hahaha....!!!!

Snart ska jag och pappa åka till Arlanda för att hämta asfalt och sen åker vi till Sundbyberg (igen). Idag ska vi hämta tre falk med asfalt från Arlanda. Får hoppas att det går fort, så man inte kommer hem när tomten ska lämna alla sina paket till barnen!

Ni förstår inte min trötthet. Gud vad mina ögon vill stängas och bara DÖ! Jag har nog ALDRIG varit SÅHÄR trött på LÄNGE!!!! öööööööööööööööööö......................näääääääääääääääääääää................!!!

Hejdåå!! Hoppas ni sover GOTT i era sängar! För jag sovde nämligen väldigt bra!

Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: