NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Ingen handboll för Felicia

Kategori: EVERYTHING

Hej alla awesome läsare!

Idag blir jag tyvärr hemma. Jag har jätte ont i min mage, men så är det om man är tjej, så njut alla killar! Så idag ska jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Nä, skoja, men jag ska vila så min mage blir bättre. Juste idag på idrotten skulle vi köra handboll, men icke sa nicke. Ingen handboll för Felicia. -.- Haha... skulle verkligen vilja se när alla i klassen spelar handboll, skulle vara roligt, jag lovar det är säkert någon som har VÄRSTA skillsen men som inte vet om det!
Kommer ihåg i 6:an när vi körde handboll och säger bara shit vad roligt det var! Det kommer säkert bli lika roligt nu i 9:an också!  

Iallafall ska återgå till min säng och Vakna med The Voice!

Puss Felicia



Älskar bilden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: