NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Godis?

Kategori: EVERYTHING

Hej hej!

Nu efter maten skulle vi åka och köpa godis, nä men då kommer Theresa och säger "Alltså jag är inte så sugen på godis, så vi behöver inte åka och köpa!" ALLTSÅ VAAAAAAAA? Seriöst?!
Och när pappa kommer lite senare och frågar om vi SKA åka så sa jag typ "Men aa.. eller aaa... jag vill typ" Eller något i den stilen, och då hörde man att pappa tveka och så. Och klart man blir sur och säger "Okej, vi behöver INTE åka och köpa, vi har ju chips! -.-" SUUUUUUUUUUUCK! 
Men jag skickade ett sms till mamma och sa att vi inte ska köpa något godis idag, så du får köpa det till mig imorgon. Hahaha.... Jag ska ha godis på ett eller annat sätt! Mohaha....!

Idag har jag fått träffa min nya kusin IdaOlivia! Alltså kan man bli sötare?!?!?! Tror inte det! Hon är inte ens tre veckor gammal! Och herregud vad liten hon är! Jag verkligen dör av lycka varje gång jag ser henne! Min lilla kusin! Kärleken går verkligen till henne denna gång!!!!!!!

Nu ska jag sura lite mer, nä, skoja bara!

Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: