NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

DAG 2

Kategori: EVERYTHING

TJABA ALLA!

Kan fortfarande inte blogga på mobilen så det får bli sena "långa" inlägg, haha..!!

Idag väckte pappa mig halv fem (som igår) och sen åt jag frukost och sen blev det bege sig till Sundbyberg igen! När vi kom till Sundbyberg var jag så trött så jag la mig i pappas säng i lastbilen och sov i några timmar, det var väldigt SKÖÖÖÖÖNT! Sen läste jag hela dagen och var med pappa, jobbade inte så mycket som jag gjorde igår. För tydligen får jag bara jobba 6h och igår jobbade jag 14h, ojdå, så idag tog jag det bara lugnt!
Men imorgon blir det jobba som jag gjorde i går, tagga för de!
Imorgon bitti blire gå upp som vanligt och sluta, ja.. Det vet jag inte när jag gör!
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives med Theresa!

Godnatt

Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: