NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

What are words

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp!
Hur har eran dag varit idag då? Bra? Bra!

Min dag har iallafall varit bra, men lite jobbig, för min rygg har inte varit världens bästa! Klart man får ondare såfort man anstränger sig mer än vanligt, eller hur?

Men just nu har man lite mycket i skolan. Det är engelska redovisning för alla på måndag och tisdag, och grejen är att vi PRECIS började på arbetet idag och nästa fredag har vi so inlämning och redovisning i no, vilket vi INTE har påbörjat på! Men det är våran lärare som ska sätta oss i arbete! Haha.... Så skull inte på oss!
Men iallafall, så jag har börjat på so:n och på engelskan! Så ligger inte så efter! Det är bara att kötta så mycket det går. Men klart man får ta sina små raster ibland, till exempel ringa M, alltid lika roligt! Och det lilla roliga idag var när jag ringde M så blev typ Madeleine, ja vad kan man kalla det? Kär? i Ms röst jätte gulligt! Alltså jag tycker inte något speciellt om Ms röst för man har typ hört den så mycket, hihihi.... Men klart man kan sakna den!

Men nog pratat om det! Nu ska jag kolla GG, kollade ju aldrig på det igår, fy mig!

Peace out suckers
FELICIA



Imorse

 
Nu

Vad tycker ni om halsduken?
Fin? Visst är den!
Gissa vem som gjort den?
Haha.... JAG!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: