NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Gnäll inte om du har en/två läxor! För då vet du inte hur det är att vara i denna situation!

Kategori: EVERYTHING

Hey beautiful!
How are you today? Good? Bad? Good!

Jag mår iallafall bra, jag håller just nu på med ett so arbete! Och det går faktiskt väldigt bra, tro det eller ej? Haha....! Jag har hållt på med so arbetet sen kl 16.00, så jag känner att jag behöver en lite rast, tsss...!!

Skolan är som vanlig, stressig. Ni förstår inte! Vi har tusen inlämningar och redovisningar, jag dör! Men jag tänker såhär: Jag gör mitt bästa med allt och snart kommer det vara över och då kan jag vila!
Typ så, måste ju tänka positivt, eller hur?

Juste idag fick vi tillbaka våra so arbete som man vi gjorde innan höstlovet, och det gick kanon bra! Så nu är jag värd något gott! Typ frukt? Haha... Vill inte ha något onyttigt! Vill inte bli tjock!

Men våra inlämningar och redovningar då! Ska jag berätta hur stressigt vi 9B har de?
Idag: Book log in (gjort)
Onsdag 09/11: INGET
Torsdag 10/11: Fysik debatt
Fredag 11/11: SvBokrecension in (gjort) och något brev (osäker, men har gjort den)
Måndag 14/11: Eng redovisning
Tisdag 15/11: Eng Redovisning
Fredag 18/11: So inlämning
Onsdag 23/11: Teknik redovisning

Så, så ser mina närmaste veckor ut! Det kanske inte ser ut som jag har stressigt! Men vi har precis fått vårt engelska arbete och no arbete, så vi har 3 dagar att förbereda oss in för eng och 1 dag imorgon med fysiken. Säger bara OMFG!!!! Men det är bara att pluggapluggapluggaplugga!
Så, sluta tjata att du har mycket om du har EN eller TVÅ läxor! Vänta bara tills du kommer till min situation!

Det är ganska tur att man har musik, för annars skulle inte jag kunna koncentrera mig på so:n, hehhe.... Ska fortsätta nu! Puss.

Peace out suckers
Felicia





Kommentarer


Kommentera inlägget här: