NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

2011-11-20

Kategori: EVERYTHING

Hej hej!
Jag lovade ju ett inlägg om min helg, eller hur?

Fredags då, var superduper rolig. Jag, Madeleine och Emma, jaa.. vad ska man säga? Hade det bäst! Vi åt, snacka, dansa, snacka och kollade på film. Vi hade det en helt underbar kväll! Sen kom vi på några saker vi måste göra! Men det tänker inte jag säga.
Men jag kom hem skapligt, halv 11, skööönt, för skulle sen åka till pappa, så kom till honom vid typ 11, och snacka om att jag var trött, så det blev sängen vid 1.

Igår blev det Twilight med Th och kinamat på de! Mysigt! Bara systrarna, vi hade det en trevlig kväll.
Vi kom till Märsta igen vid halv 9 där pappa hämtade oss och körde oss till Coop där vi fick köpa gott gott, sen blev det hem och kolla på skräck film med Th. Filmen var bra, men inte så jätte läskig! Sen blev det sängen vih halv 1?

Idag då, har jag kollat på tre filmer, två med Th och en själv!
Love Wrecked, The Guardian (grym film med Ashton Kutcher) och When a Stranger Calls, fyfan vad man satt och var rädd HELA tiden!! Jag orkade inte kolla, men kollade klart! Filmen var inte jätte läskig så, den var mer att man hoppa till, till allt och alla och magen skrek att jag skulle sluta kolla! ni fattar om ni kollar på den! Trust me!
Så, så har min helg typ sätt ut! Nästa helg blir det gymnasiemässa och shoppa (?) trevligt trevligt. Nu ska jag kolla på OTH (standarn), puss

Felicia






Kommentarer


Kommentera inlägget här: