NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Tjockar jag vet!

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp alla mina sötnosar!

Idag har jag inte bloggat än ända gång, men nu ska ni få ett "långt" inlägg om min dag! kul va?

Så min dag idag började med att jag fick panik för jag vaknade vid halv 11, så fick känslan av att min dag är FÖRSTÖRD!
Så jag började fixa i ordning mig lite snabbt för skulle ju åka till skolan och hämta mina läxor. När jag hade fixa i ordning mig och ätit frukost, så ringde jag mamma och frågade vart mina nycklar var, och det visade sig att dom var i hennes väska som hon hade på jobbet. Så jag blev ganska arg och bestämde mig för att INTE åka till skolan, så nu kommer jag ha det väldigt stressigt med so:n när jag kommer tillbaka till skolan. Skyll dig själv Felicia!
Men lite senare sen så ringde min mormor mig och frågade om jag hade lust att följa med och handla kläder till henne, och klart man inte säger nej till sin älskade mormor. Så föll med henne. Efter vår lilla runda åkte vi hem till henne och kollade på One Tree Hill. Sen kom min mamma och hämtade mig och nu är jag hemma.
Juste innan jag och mamma kom hem så åkte vi till affären och köpte chips, julmust och coca cola, tjockisar jag vet! Hehe.... Men det var jag som var sugen på chips och så, det är jag som är en liten tjockis, puss på det!
Men nu är jag hemma och bara väntar tills klockan blir 9 så jag kan kolla på Desperate Housewives och äta chips och dricka julmust med mamma.

Så, så såg min dag ut idag. Min dag är än inte slut, ska ju kolla på DH och ha det mysigt med mamma, och sen blire det sängen. Puss på er!

Kramar Felicia



Så har Felicia gått runt idag, mysigt mysigt!
Uggs, svarta byxor, tjocktröja och hästsvans. Alltid lika fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: