NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Timtim

Kategori:

Okej, så Timtim sa att han hade lite tråkigt, så detta inlägg blir bara till dig! Haha....!
Äää.... Jaa, vad ska man skriva?
Just nu sitter jag och gör lite läxor och hjälper F med hans so, vilket går bra, tycker jag! Själv sitter jag fast, jag kommer inte på något att skriva på min nolabb, så försöker hitta någon i klassen som kan komma med förslag, men INGEN har ju börjat typ! -.- Så det suger!!!!

Jaaa... jag tror att Timtim dissar mig, men han säger att han inte gör de, men vem vet, han kanske ljuger, haha.... Men han kommer säkert skriva på fb att han INTE dissar mig sen när han läser detta, gulligt!!!

Imorgon blir det Älvsjömässan!!! ÄLSKA.
Sen tror jag det blir Klara eller pappa, för pappa ringde för en liten stund och frågade om jag och Th hade lust att följa med och handla kläder till daddy och äta ute imorgon! Och det låter sååååå mysigt, men jag tror jag ska vara med Klara! Men vi får se!

Så, nu har jag gjort ett litet inlägg, men kommer mer sen, tjenixen!
Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: