NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

skjut mig!

Kategori: EVERYTHING

Jag orkar inte! Varför ska sista året vara så jävla svårt? Jag pallar inte!!! Man har mycket att tänka på, prov, BETYG, redovisningar, göra bra ifrån sig och ja allt! JAG ORKAR INTE! SKJUT MIG!! MAMMMA? PAPPPPA? HJÄLP MIG?
Varför kan man inte vara lika gammal som systern min? redan gått ut gymnasiet och allt! Men NEJ, Felicia är bara 96:a, SUUUUUUUUCK!!!!!!!
Jag HATAR skolan och alla jävla BETYG!!! Betygen ska vara satta den 13 december!!!!! Och jag orkar inte med skolan! Men jag ska kötta, jag tänker fan inte ge upp som vissa andra!!! Jag fattar inte vad man tänker med att inte bry sig om skolan. Det är skolan som avgör om du kommer få en bra eller dålig framtid, men om du vill skita i skolan, FINE, I DON'T CARE!!!!
Gaaaaaah........... nu ska jag sluta gnälla! Men vem bryr sig om jag är stressad för betygen och allt?! INGEN!!

Jaja.... Ingen idrott imorgon för min del, min rygg har börjat värka lite nu, det är också ett jävligt jobbigt moment! INGEN IDROTT FÖR FELICIA!

En positiv sak är, jag har börjat få lite julkänsla i mitt rum nu. Julstjärnan är uppe, kuddarna, ljusen tända, te/varm choklad på kvällarna, mys...

Det blir Madeleine imorgon, behöver prata allvar med henne och göra biologin.
Ska duscha, ta te/varm choklad och läsa/ kolla på greys.... Jaja.... byebye!

Felicia



En sak till en annan, jag vill ha pojkvän! Alltid lika mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: