NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Ska jag börja på handboll eller inte?

Kategori: EVERYTHING

Goddag!

Här har ni en trött Felicia, jag orkar verkligen inte göra läxor, har gjort lite men inte alls mycket! Ska kolla på OTH istället så får jag kötta imorgon istället!
Jag förstår inte hur jag kan vara SÅHÄR trött! Det brukar jag aldrig vara! Knas!

No debatten gick SKIT idag, hehe.... Fick alla fall G, så det är alltid något! Men seriöst jag skiter fullständigt hur det gick! I don't care you know?!
Jag var "med" på idrotten idag fast jag inte får, så just nu känner man lite att min rygg inte mår jättebra, men hallå jag kan inte bara sitta och kolla när alla andra får spela handboll! Men kul var det!

Jag saknar faktiskt handbollen! Jag vill börja igen, men vet inte om det går! Klart det går, men vet inte om jag kommer palla med mina knän, för om dom börja fucka sig så kommer jag bara tycka ALLT suger!!!!!! Men jag vill börja! Puss.

Peace out suckers
Felicia



Här köttar jag verkligen! Hehe.... Men frågan är, ska man börja eller inte?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: