NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Så vad blir det? Dig eller Usa?

Kategori: USA

Hej hej, jag är lite osäker på en stor sak! Ska jag åka och sakna dig? Eller ska jag åka och bara sluta tänka på dig? Eller ska jag stanna hemma för din skull? Eller ska vi kanske bestämma det tillsammans?
Så, så ser mitt huvud ut just nu!
Men grejen är jag VILL åka! Men om det händer något kommer det bli så svårt att bestämma! Kan inte vara utan dig i ett helt jävla år! Kommer inte kunna leva utan dig!
Kommer säkert på det! Får hoppas på de! Puss

Min dag idag har varit helt ok, haha... Vi har ju två timmars lunchrast på måndagar, så idag blev det kurra gömma med några från klassen, hahaha.... Men hallå, man måste ju hitta på något så att tiden går! Men ni tror säkert att vi gick och gömde oss, men nej, vi gick runt i skolan och "aktade" bara oss för den som räkna, hehe..!
Annars så har inte min dag varit så intressant! Madeleine efter skolan, mamma kom och hämta mig, ätit middag och nu, göra klart idrottsuppgiften, pussar

Felicia




Kommentarer


Kommentera inlägget här: