NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Malin vs Felicia

Kategori:

Hej alla tomtar, hur har ni det i tomteverkstan? BRA?! BRA!

Felicia här
Skolan idag har varit typ toppen men dagen blev bättre efter skolan när man gick hem med Malin. Vi har gjort no labb, tro det eller ej, men det är sanning! Hahha.... Vi har också haft krig? Haha.... ritkrig blev det, kärlek till det! Testa vetttttja!!!
Men ska lägga lillebror nu, peace out suckers!

Malin här då
Ja, som Felicia sa, så har vi haft ritkrig, vilket var super kul :) Och gissa som vann, vårat krig igen? JAG såklart!!! :D
.... Felicia hoppa precis på mig igen... Hon fattar verkligen inte att hon inte kan vinna ;) Men nu, ska jag vara lite snäll mot dig :) Du har ju faktiskt hela ansiktet fullt :P Hahaha.. Och jag har INGET, mohahahah
"Du är ju så jävla snabb... och så envis..." Citat av F :P Hahaha, helt sant tjejen :D <3
Men jag tycker om dig ändå Felicia, fast jag vinner över dig :D PUSS <3

Nu ska vi säga hejdå, hoppas ni har det bra där borta, men ni kan inte ha lika roligt som vi har haft, pussar!!!!

F och M





Bjuder!!! Haha.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: