NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Malin här igen :D

Kategori: GUEST BLOG

Japp japp, nu är jag här igen :) Hej förresten :P

Sitter just nu på golvet hemma hos F medans jag får massage av henne :D Såååå sköönt :D :D Haha, lite standard när jag är här känner jag :) men vi har ju kul och mysigt :D

Som ni vet så har F skrivit vad hon tycker om mig osv. så nu tänkte jag berätta vad jag känner och tycker om henne :D Felicia är en helt underbar tjej!! Hon är absolut en av mina bästa vänner :D jag kan berätta allt för henne och jag gör även allt för henne! F är en sprallig, glad, tokig och fantastisk tjej och jag verkligen älskar henne!! :D <3<3 Hon är en person i mitt liv som verkligen betyder <3 Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra om vi sluta vara vänner... Ni som inte har träffat henne, har verkligen missat en helt fantastisk människa och ni som har träffat tror jag vet vad jag menar :) <3

Nu ska jag sluta och prata lite med F :) Puss på er allihopa :) <3

P.s Jag bokatavligen hatar Felicias datatanientbord... :P klarar verkligen inte av att skriva på den :P
 




Puss på dig min älskade F <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: