NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

killar

Kategori: GUEST BLOG

Det finns en massa saker som jag inte förstår här i världen men en sak som jag verkligen inte förstår mig på är killar. Varför ska dom vara så komplicerade? Varför kan dom inte bara säga exakt vad de tycker och tänker?

Alla killar är självklart inte lika eftersom att det finns vissa som verkligen är hur mysiga som helst och alltid säger de rätta sakerna, och alltid säger vad de tycker och tänker. Men vissa killar är ett mysterium, de säger en sak för att i nästa säga en annan. Hur är det meningen att man ska hänga med i svängarna? Jag kan på allvar säga att jag blir riktigt förvirrad, min hjärna brukar inte ens hänga med i matten så hur ska den kunna hänga med i allt det här?

A lot of girls fall in love with the wrong guys; simply because the wrong guys says the right things.

Puss Theresa



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: