NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Jag saknar dig med!

Kategori: EVERYTHING

Hej hej alla!

Förlåt för jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte haft tid.

Igår blev det ju handla farsdag present till daddy och något till mig, men det blev inget till mig, hitta inget! Men till pappa blev det bara fina grejor!
Igår kväll gick jag och Theresa ut, först skulle vi åka till pappa men sen blev det inte så, så bestämde vi att vi kunde ju ringa D, men han var ute med sina kompisar någonstans så det vara bara att bege sig hem igen, tråkigt värre! Men det var mysigt att bara gå runt nere på stan och prata med Theresa.

Idag ringde Lovisa och frågade om vi kunde hitta på något, men icke sa nicke. Hon ringer alltid när jag har som mest i skolan -.- Jag saknar henne jätte mycket så det suger och säga att jag inte kan vara med henne. klart jag kan vara med henne, men då kommer jag bara känna mig fett stressad om jag inte tar tag i mina inlämningar och sånt!
Så idag har jag bara gjort plugg! mysigt mysigt! Så just nu har jag paxat köket, kan alltid plugga bättre nere i köket än i mitt rum! Knas, jag vet!
Men nu har jag suttit ett bra tag, så nu är jag värd ett avsnitt av oth, sen ska jag återgå till allt pluggande! Yey.

Ååå... jag vill ut, det ser så härligt ut ute! Ska man ta en sväng ut, eller?
Pussar

Felicia



Bjuder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: