NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Inte det smartaste jag har gjort!

Kategori: EVERYTHING

Okej, så jag har precis varit ute och sprungit! Haha... Och om jag ska vara ärlig så kände jag INGET i ryggen medans jag var ute och sprang, men nu efter känner jag verkligen att det inte var det bästa jag har gjort på länge. Så nu får jag lida lite och ta mediciner och vänta tills det går över! 
Men varför jag kände att jag ville ut och springa var för att jag ville testa hur min rygg skulle reagera och för att jag fick typ panik. För man kan inte bara sitta och kolla på OTH och inte göra något! För om man gör så HELA sitt liv kommer man rulla fram till sist! Och det är det SISTA jag vill! Så fick lite panik och tänkte "Shit, jag måste ut och springa, annars kommer jag bli tjock!" Så därför gick jag också ut! 
Det var jätte skönt att springa! Men jag borde inte göra det så länge jag har ont! Men jaja... Lite pain får man ta! Eller hur?  
 
Hehe... När jag kom hem frågade mamma varför jag var ute och sprang och hur det kändes i ryggen såklart, och mitt svar till henne var "För jag kommer bli tjock!" Och hennes svar tillbaka var "Men jag som hade köpt en Marabou till dig ju!" Och mitt svar "Äää... Det gör inget, jag kan äta den!" hahha..... Så aaa.... Nu ska jag gå och duscha och sen äta Marabou och kollar på OTH!

Hoppas ni har haft det bra! Pussar

Felicia



Jag, efter min springtur! YEAH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: