NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Ingen DH

Kategori: EVERYTHING

OKEJ, det var tydligen inte någon DH idag, kul verkligen kul! Men om jag ska se det på den positiva sidan så kan man kolla på OTH istället, vilket är mycket roliga iallafall, hihhi!!!
Så får frossa chips och OTH istället för chips och DH, hehe...!

Juste vissa killar kanske kan tycka det är svårt att förstå på oss tjejer, men tro mig, jag tycker det är SVÅRT att förstå på ER killar. OMG, gör det lättare för oss! Hehe... Men iallafall, så här kommer en lista/ sann dikt på vad vi tjejer brukar göra om vi är tex, tysta. Och det roliga att det känns som att den är väldigt sann, så ta all denna fakta nu killar, hehe..!
Man vill ju undra om det är sant när det kommer till killar, men det märker man väl? Eller?
Här kommer dikten eller aa listan:

NÄR EN TJEJ ...
Är tyst
rullar det miljoner tankar i hennes huvud.
Bråkar med dig tänker hon väldigt djupt.
Tittar på dig med ögonen fulla av frågor undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.
Svarar "Jag mår bra" efter några sekunder mår hon inte alls bra.
Lägger sitt huvud på din axel önskar hon att du är hennes för evigt.
Försöker få kontakt med dig varje dag söker hon din uppmärksamhet.
Sms:ar ofta vill hon att du svarar åtminstone en gång.
Säger jag älskar dig menar hon det.
Säger att hon inte kan leva utan dig då vet hon att du är hennes framtid.
Säger att hon saknar dig så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.

Så, så vad tror ni? Tror ni på denna såkallade dikt?
Grejen är jag tror TYP på den? Jag vet inte, men jag tror de är ganska sant, vissa av dom iallafall!

Imorgon blire det Klara och Madeleine! Jippi!
Godnatt alla blomväxter!

Kramar Felicia 

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: