NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

High School

Kategori: USA

Tjenixen!

Idag har jag varit på gymnasiemässa med mamma, vilket var mycket roligare idag än igår, för det känns bättre när mamma är med och vet vad jag vill gå på!
Vi hitta många olika gymnasium idag, jätteroligt! Vi hitta bl.a. STS High School, Rudbeck, KF gymnasiet, Affärgymnasiet m.m. Vi hade det jätteroligt! Efter gymnasiemässan åkte vi till brödboden och åt sallad och kollade lite mer på STS High School. 
Ni som inte vet vad STS High School menas betyder det att man åker utomlands och pluggar en termin eller 1år, vilket jag kanske göra. Jag kanske ska åka till USA och plugga i 1år efter 9an, det ser jag verkligen framemot, jag verkligen längtar. Jag och mamma har precis skickat ansökan, men det är inte färdigt än, det är massa saker som ska fixas först. Intervjuer, värdefamilj, skriva personliga brev och massa mer!
Innan jag ska åka till min värdefamilj blir det New York och vara där i en vecka och gå en förberedelsekurs och sen åka till min värdefamilj i California eller Florida, vet ej vart i Usa, men förhoppningsvis blir det i Kalifornien eller Florida! Hehe... Det kommer verkligen bli en upplevelse för livet!
Sen efter vi hade ätit körde mamma mig till Lovisa, så spenderade jag resten av min dag med Lovisa. Hon är en väldigt trevlig vän!
Vi pratade, lyssnade på musik och L "fixade" mitt hår, vi drack också glögg och åt pepparkakor, mums!

Nu sitter jag och kollar på "Så mycket bättre" med mamma och Tommy, roligt roligt program! Hehe.... Juste måste också göra klart min idrottsuppgift och läsa so:n, kärlek!

Kram Felicia



Har många skolor att titta på!



Mammas och min mat!



Haha.... Lite bilder blev det också!



Glögg glögg glögg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: