NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Halloween

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp!
Hoppas ni är utvilade, som jag. För idag är det ju HALLOWEEN!

Jag vakna typ för en timme sedan, hihii... Men jag är redan klar med allt, frukost, duscha och jaa allt! Så det är sweeet!
Idag är det ju halloween, vilket är sweeet! För ikväll blir det nämligen skräckfilmer med David, Theresa, Victoria, Sara och Samira? Lite osäker om hon ska me, men hoppas på de!
Annars ska jag bara ta det lugnt idag, måste vila min rygg och spara krafter till ikväll, hehe...!!

Ni ska bara veta hur mycket grannkillarna skriker!!! HÅLL KÄFTEN!!! JAG BEEEEEEEEEEEEER!!! Jag tror dom spelar något spel, så dom bråkar inte, hehe.... knasiga killar!

Men nu ska jag kolla på "Sol, fest och oroliga förlädrar och efter det blir det OTH!
Puss på er!

Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här: