NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Hallå!!!!

Kategori: EVERYTHING

Så, vad tyckte ni om att Malin gästblogga? Det är väl roligt att inte bara behöva läsa mina dagar? Eller?
Men jag tyckte det var roligt iallfall!

Hallå!!! André åkte ut! Vad är det med svenska folket? Alltså jag dööööööööör. Men vid min sida hela kvällen hade jag Malin!
Vi hade det en väldigt trevlig eller aaa mysig kväll, jag och Malin är verkligen sanna vänner! Vi kan prata om ALLT och ja.... ALLT! Tyvärr har hon åkt hem nu, men det gör inget! Jag kommer ändå få träffa henne på måndag!
Men det är iallafalll kärlek till henne!

Imorgon ska jag och Theresa åka någonstans och handla Farsdag present till daddy! Ååååå..... Det ska bli såå kul, jag älskar att handla presenter, eller iallafall slå in dom! Heheh... Men jag ska inte bara handla till daddy, jag ska även handla något till mig! Det ser vi fram emot!

Men ska gå och duscha nu och sen kolla på ett avsnitt av oth (som vanligt).

Peace out suckers
Felicia



Jag gillade iallafall dig!
Alltså, varför åkte just DU? -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: