NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

GODISFÖRBUD

Kategori: EVERYTHING

Hej alla söta läsare!

När jag kom hem till mamma (kl.6) började jag packa upp alla mina saker och kom på att min garderob ser förjävligt ut, så började stryka alla kläder och fixa fint! Så nu ser den jättebra ut och jag är jätte nöjd! Har också varit ute och gått med mamma, enligt henne sprang jag hela tiden, men NEJ, det gjorde jag inte! Hon hängde bara inte med! Hehe.... Nä, skoja!

Juste, imorgon (måndag) fram till julafton har jag och mamma godisförbud! Hehe.... Så vi får se hur det går! Men ska göra allt för att INTE äta godis!
Sen ska jag också börja gå ut och gå med mamma VARJE dag, får se om jag går ut och springer själv lite, för det är mysigare att springa än att gå! Men det är alltid skönare att gå ut med någon, för det är så mörkt nu för tiden så man vet aldrig vad som kan hända, hehe...

Ni ska få se hur mitt rum såg ut när jag börja städa mitt rum och hur det blev efter, det är väldigt stor skillnad!
Ska ner och göra lite te och be mamma hjälpa med liten med en läxa! PUSS och GODNATT!

Felicia



Före



Efter
Stor skillnad va?



Från fredags! Bjuder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: