NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

G? VG? MVG?

Kategori: EVERYTHING

Tjenare alla små tomtenissar!
Har ni haft det bra idag? Kanske lite trötta, eller hur hyper som helst?
Jag har iallafall haft det en väldigt bra dag, måndag är ju den bästa *host* dan i skolan, eller hur?

Men denna vecka har vi lite små saker som ska bli klara! Mums.

Måndag: Eng redovisning
Tisdag: Simning
Onsdag: Simning
Torsdag: No redovisning
Fredag: So inlämning

Det kanske inte låter så mycket, men det är en hel del!
So:n är jag inte ens klar med, har sista frågan kvar vilket är den största av dom alla! No:n som jag och Elias har nu på torsdag ska vi få träna på imorgon på no:n (tack) och sen har vi simning denna vecka, så det är ju lite jobbigt, måste ju göra gott ifrån sig! Just, vi har också klädsim, fykatten vad roligt!
Sen vecka 48-49 har jag teknik redovisning och sen den 27/11 ska en nolabb in! Så lite är det, men jag är INTE lika stressad över allt som jag var förra veckan, då var det verkligen FML!!!!!
Och just nu har vi 9:or ganska mycket press på oss, för snart ska man sätta slutbetygen för denna termin, och dom betygen vi får till jul ska vi söka in med till gymnasium, trevligt trevligt!

Ojjj, vad dum jag är! Jag skrev inte igår att det var farsdag, fy Felicia!
Men igår var det ju farsdag, så jag, Theresa och "Filip" skämde bort pappa lite! Med parfym, deo, nalle, choklad och ett farsdag kort. Det är ju inte alltid man firar farsdag, eller hur? Men klart man ska skämma bort sin pappa om men verkligen älskar honom och farsdag är bara en gång om året! Samma sak gäller på hans födelsedag och julafton!
Hoppas ni skämde bort era pappor!!!!
 
Så, så nu vet ni hur det ligger till med allt!
Tisdag imorgon, det är alltid en rolig dag! Puss

Peace out suckers
Felicia





Kommentarer


Kommentera inlägget här: