NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Fråga Klara!

Kategori:

Tjinixen allihopa!
Hoppas ni har haft det en rolig höstdag idag. Kanske har ni kollat på tv eller varit social som mig och varit med någon rolig kompis, hihi..!

Som jag sa så har jag varit lite social idag, hehe.... Jag har nämligen varit med Klara den bäste. Vi hade det en väldigt mysig stund tillsammans. Alltid lika roligt att vara med Klara och bara sitta och prata om allt och alla!
Men vi gjorde också något annorlunda idag, vi gjorde nämligen en milkshake och kollade på One Tree Hill, och det visade sig att Klara gillade OTH, vilket är superduper! Kanske vi kan köra ett One Tree Hill maraton någon gång, kanske på vinterlovet? Vad sägs Klara? Jag vet att hon är på, hihi....
Jag slängde precis ett sms till Klara banan om lite allt och möjligt, hihih!!! Får se vad hon säger om att vara lite Wild And Crazy någon dag, men jag tror hon är på!

Efter Klara gick idag då, så har jag bara suttit och kollat på OTH. Alltså man kan inte slita blicken från det. Fråga Klara vettja, hehe...!!!
Men jag har också varit duktig och kollat på träslöjdförhöret, för nu på måndag tror jag att vi hade ett prov i träslöjd, och det måste ju gå bra! Eller hur?

Men nu ska jag åter gå till mitt OTH, pussar på er!

Felicia

Ps. Imorgon blir det Malin och kanske Madeleine, vi får se. Men Malin vet jag att det blir! Puss på dig!



Kolla in vettja!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: