NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

DH

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp!

Om tjugo minuter blir det DH, och medans jag väntar ska jag plugga inför förhöret vi har nu på fredag i biologi! Mysigt! Men det kommer gå prima!
Jag hitta en liten rolig sak, tänkte visa den för er!

F. Bra personlighet och utseende
E. Oh, jätte bra kyssare
L. Världens snyggaste
I. Alla älskar dig
C.Mindre snygg
I. Alla älskar dig
A: Alla vill ha dig

Lite gulligt! Eller hur?
Enligt mina bokstäver i mitt namn är jag, älskad av alla, alla vill ha mig, mindre snygg, världens snyggaste, bra på att kyssas och har bra personlighet och utseende, hihi...
Ni kan ju göra på ert egna namn, hoppas ni får lika mysiga förklaringar!

A: Alla vill ha dig
B: gillar att festa
C.Mindre snygg
D. Gillar att dansa loss
E. Oh, jätte bra kyssare
F. Bra personlighet och utseende
G. Skiter i vad andra tycker
H. En gosig nallebjörn
I. Alla älskar dig
J. Alla avgudar dig
K. Vild och galen
L. Världens snyggaste
M. Har dom vackraste ögonen ever
N. Du kan behålla hemligheter
O. Populär bland alla
P. Otur i kärlek
Q. Coolaste I Världen
R. Helt galen
S. Lätt att bli kär i
T. Omtänksam och bryr sig
U. Blond
V. Dum i huvudet
W. As Sexig
X. Inte alls duktig i skolan
Y. bästa pojk/flickvänn som finns
Z. Alltid redo
Å. Har en dold talang
Ä. Kan inte behålla hemligheter
Ö. Ruskigt smarter

Puss, Felicia



Peace out suckers!
Dream sweet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: