NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Alla fick VG!

Kategori: EVERYTHING

Tjena mitt bena!

Skolan har varit typ seg! Men tog mig igenom den, eller aa... gick inte på sista lektionen (elevens val), men hallå, det är typ 4st från min klass som har vanlig ev medans alla andra i min klass har elit matte (eller vad det heter), så orkade inte bara gå hehe... Men det roliga var att mamma inte ens blev arg, vilken mor man har! Men det gör verkligen inte något om man "missar" för den lektionen är inte något att ha!

Sen jag kom hem har jag bara suttit och gjort so, så snart är man klar! ÄLSKA!!!!!! Måste bara göra lite analyser och slutsatser och sånt! Det roligaste till sist!

Juste vi hade simning idag, gick väl bra! Först skulle vi simma 4 längder normalt, sen 2 längder med livboj och sen 2 längder med människa i livbojen, och snacka om att JAG var trött, hehe... det var nog inte bara jag!
Men jag klarade det på 5min 37s, VG till Felicia.
Ingen i min klass fick MVG men alla kämpade på som jag vet inte vad!
Oj juste, Emil var 2s från MVG, stackarn!
Imorgon har vi klädsim och då ska vi simma 16 längder, mysigt!

Ska återgå till mitt tänkande nu och hämta dataladdaren (orkar inte gå upp), puss

Peace out suckers
Felicia





Nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: