NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

1:a advent!

Kategori: EVERYTHING

Hej, jag borde skämmas, jag bloggar inte lika mycket längre! Ledsen för det. Jag vet känslan av att gå in på en blogg och se "men det här har jag ju redan läst, gör ett nytt inlägg!" Så förlåt för det!

Idag är det första advent! Så det innebär pepparkakor, ljus och julpynta! Kärlek. Men om jag ska vara ärlig, så har min dag inte sätt ut så, hehe... Jag har nämligen varit i Kista och Stinsen med Theresa, vi shoppa kläder såklart! Alltid lika roligt, men nästa gång jag får mitt barnbidrag ska jag handla julklappar, det ser jag verkligen framemot!
Det jag hitta idag var två tröjor, underkläder, smink och en plånbok (älskar), Theresa hitta lite mer än mig, men så är det ibland!
Nu ska jag gå ner och göra klart min idrottsuppgift, älska?

Nu till julen kommer jag vara hemma hos pappa, men nästa jul kommer jag vara i USA och fira min jul med min värdefamilj, älska!
Tänk, jag ska åka till USA i ett helt jävla år och vara i New York i en vecka! Det kallar jag lyx!
Så när jag åker kommer jag såklart blogga därifrån, så ni kommer såklart få "följa" med mig till USA, det kommer säkert komma massvis med bilder därifrån, men det gillar ni väl?
Men det kommer säkert bli att jag kommer blogga på engelska då, haha..!!
 
Jag lovar jag ska bli bättre på att blogga, puss på er!

Peace out suckers!


Min älskling!



New York Baby!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: