NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

puffy the eye bag slayer

Kategori: GUEST BLOG

Testade nyss en födelsedagspresent som jag fick av min mormor och morfar, "Puffy the eye bag slayer". Det är en ögonmask som man kan ha både varm och kall, man får välja lite själv. Jag valde att köra på varm eftersom att ha den kall låter så kallt, kände inte för att frysa idag, kanske en annan gång. Iallafall så var det väldigt skönt att ha något varmt på ögonen, man blev väldigt trött vilket ledde till att jag somna. Jag vaknade efter en halv timme eftersom att alarmet gick igång, vilket var ganska tur annars hade jag nog sovit ett bra tag. Powernap är awesome!

Nu ska jag kolla på film och dricka massa vatten och äta lite äpple, känner för att vara nyttig.


Kram Therésa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: