NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

irriterad?

Kategori: EVERYTHING

Idag har det varit en helt OK dag! Har haft vanliga lektioner som vanligt! Busat med några små 7:or hehe, men man måste ju få ha kul i skolan, eller hur? Och så har man blivit livrädd idag, lyckat!

Jaja, vad hände egentligen idag? 
När jag och Madeleine hade lunchrast idag bestämde vi oss för att gå ut på skolgården och bara chilla gal1. När vi sitter på en bänk så märker jag att Madeleine har en svart spindel på ryggen, så jag ställer mig och skriker att hon har en spindel på ryggen. Och då ställer hon sig också och skriker så alla våra kompisar som är i matsalen kollar ut ur fönstrerna och börjar gap skratta för att vi står som två galningar och bara skriker och hoppar runt! Men hallå? Jag är LIVRÄDD för spindlar så vad är problemet? Alla är rädda för något, eller hur? Man undrar ju hur många som såg oss egentligen, haha... Men jag tror inte jag vill veta! 

Så, så såg min dag ut idag, typ! 

Kram Felicia
   

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: